نشست تخصصی سمن های حوزه فرهنگی و پیشگیری استان تهران
همیاران سلامت روان اجتماعی مهرافسریه
معرفی فعالیت های جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی مهر افسریه

در ادامه خانم حسین نژاد نماینده اداره مشارکت های مردمی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی تهران بزرگ(فاتب) آمادگی نیروی انتظامی برای مشارکت با سمن های فعال را اعلام داشتند و نحوه ارتباط گیری صحیح با حوزه مربوطه را ابراز داشتند.
آقای گودرزی نماینده معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ضمن بیان این نکته که سپاه دیگر نیروی نظامی نیست به توصیف برنامه های اجتماعی و فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) پرداخته و اعلام نمودند که سپاه با داشتن ظرفیت های مردمی و پشتیبانی آمادگی حمایت از فعالیت های مردم نهاد موثر در اجتماع را دارد.
آقای نیک آئین مدیرعامل بنیاد پیشگیری و ارتقای سلامت دنیای آینده در مصاحبه با خبرنگاران گفت : سازمان های مردم نهاد به عنوان تبلور سرمایه های اجتماعی در جامعه تلقی شده و دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی می باشد، عدم توجه مسئولین به ماهیت و کارکرد این مراکز می تواند موجب تضعیف عملکرد و تبدیل تشکل های مردم نهاد به پیمانکاران اجتماعی گردد. برگزاری سلسله نشست های تخصصی سمن های حوزه پیشگیری و فرهنگی استان تهران، مقدمه ای در ایجاد شبکه کشوری سمن های پیشگیری و فرهنگی به منظور هم افزایی و تقویت فعالیت مربوطه با حفظ استقلال و پایبندی به اصول اساسی فعالیت های مردم نهاد می باشد.سرکار خانم موسوی مدیرعامل جمعیت همیاران مهر افسریه نیزدر این نشست حضور داشتند .
جلسه با پرسش و پاسخ بین نمایندگان سمن ها و میهمانان و سپس صرف ناهار و جلسات کوتاه غیررسمی بین مدیران محترم سمن های حوزه پیشگیری، به پایان رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 33757
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1